IJSSALON MIN12

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 166 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij IJssalon MIN12. Meer weten? Ontdek meer

21 aug 2025 om 21:45 wassen kleinigheid kid en kreeg meteen twee tegoedbonnen. zo lief!
6 aug 2025 om 23:35 zeer snel bezorgd, uiterst smakelijk
2 jul 2025 om 20:46 Bestellen hier op de warme dagen en gewoon als we zin hebben een ijsje en zullen dat niet meer anders doen.
28 jun 2025 om 23:21 heerlijk ijsje, snel bezorgd
9 jun 2025 om 21:44 De ijsblollen zijn skieterig klein geworden. Schandalig gewoon!!
1 jun 2025 om 8:50 Ijs gesmolten, lag op de zijkant in de zak. Vroeg mij ook af of het wel drie bolletjes waren.